De Meester Inbreker

Na onze succesvolle en leerzame speltrainingen zijn we begonnen met de repetities voor onze voorstellingen in november. Maar voor die tijd hebben we nog een verrassing voor jullie: op maandag 13 juli a.s. spelen we “De Meester Inbreker” in de Sint Bavoschool in Rijsbergen.

“De Meester Inbreker” is een korte voorstelling onder regie van Jolijn Stam, 3de-jaarsstudente aan de opleiding Docent Theater aan de Fontys Academy of the Arts in Tilburg. Het is een lichte komedie over een ontslagen onderwijzer, die in school inbreekt om ’s avonds stiekem voor de klas te gaan staan.

Wil je naar deze voorstelling komen kijken, meld je dan aan via secretariaat@rijsbergstoneel.nl. Er is plaats voor ongeveer 20 mensen, bij voldoende animo spelen we een tweede voorstelling om 21:15 uur. De voorstelling is gratis, maar een donatie wordt zeer gewaardeerd!
 
Datum: 13 juli
Tijd: 20.30 uur (eventueel tweede voorstelling om 21:15 uur)
Plaats: Sint Bavoschool
Entree: gratis (een donatie wordt zeer gewaardeerd!)
Aanmelden (verplicht!) via secretariaat@rijsbergstoneel.nl